De Solidariteitsprijs

Elke jaar organiseert De Standaard de Solidariteitsprijs. Non-profitorganisaties kunnen met originele advertenties meedingen naar gratis advertentieruimte in de krant. Gedurende de zomermaanden verschijnt er elke dag een geselecteerde advertentie op de laatste pagina van De Standaard. MH Design Studio ontwierp het logo en bedacht ook het concept voor de campagne: “Non-profitorganisaties kunnen onze rug op”. Een titel met veel stopkracht die verwijst naar de te winnen advertentieruimte op de achterkant van de krant.

Klant

De Standaard Marketing

Service

Ontwerp logo & concept + ontwerp campagne

Datum Project

vanaf 2018

Partnermails

E-mails blijven een erg veel gelezen en effectief communicatiemiddel. Inhoud, opbouw en layout dienen goed afgestemd te zijn op elkaar en de lezer aanzetten tot actie. MH Design Studio creeërt en verstuurt zo’n 130-tal partnermails per jaar. 

Klant

diverse interne & externe klanten

Service

Online / e-mail campagne 

Datum Project

06.10.2020

De lekkerste

De Belgische keuken kent vele klassiekers, maar waar in Antwerpen worden ze het lekkerst klaargemaakt? De redactie van Gazet van Antwerpen zocht samen met haar lezers naar de beste adresjes en maakte er een reeks van: De Lekkerste. MH Design Studio ontwierp voor deze campagne een passend logo, online en print advertenties.

Klant

GvA marketing

Service

Logo Design / Advertising

Datum Project

september 2020

Op trot buiten je kot

Het Nieuwsblad nam je deze zomer mee ‘Op trot buiten je kot’, waarbij je gratis tickets kon ontvangen bij een NB app download. MH Design Studio zorgde voor een passend beeld, logo en print advertenties.

Klant

Het Nieuwsblad marketing

Service

Logo Design / Illustratie / Print Ad 

Datum Project

Juli 2020

De flandrien

Elk jaar organiseert Het Nieuwsblad de verkiezing van de Flandrien. Tijdens een groots gala in het Casino van Oostende krijgt de laureaat zijn prijs overhandigd in aanwezigheid van de fine fleur van de wielerwereld. Om dit gala de nodige uitstraling te geven ontwierp MH Design Studio een logo en bijhorende huisstijl.

Klant

Het Nieuwsblad Marketing

Service

Ontwerp logo en huisstijl

Datum Project

vanaf 2015

Izi

Noem IZI gerust de neutrale mascotte van de CPM calculator. Hij neemt afhankelijk van de doelgroep die je met een digitale campagne wil bereiken, een andere gedaante aan. MH Design Studio breidde de IZI familie verder uit, ontwierp levensgrootte displays van de figuurtjes en creeërde een chocoladeverpakking voor deze campagne van MH Advertising.

Klant

MH Advertising

Service

Illustratie / Print Display / Graphic Design

Datum Project

06.10.2020

Onderdak

ONDERDAK, bijlage voor DS, NB, GvA en HBvl. Onderdak is een nieuw, aantrekkelijk merk dat op een inspirerende manier verhalen rond wonen verzamelt. De dossiers spelen in op de behoefte van de lezer en brengt even makkelijk tips over bouwen en renoveren als de nieuwste design en trends. (verschijnt 6/jaar) 

Klant

MH Brand Studio

Service

Design magazine

Datum Project

02/2020

Grootste vrouwenpeleton

Door de stijgende interesse van vrouwen voor het wielrennen en de groter wordende populariteit van het vrouwenwielrennen, organiseerde Het Nieuwsblad de recordpoging ‘Het grootste vrouwenpeloton’. MH Design Studio ontwierp het bijhorende logo.

Klant

Het Nieuwsblad Marketing

Service

Ontwerp logo

Datum Project

2017

Brafa art fair

De Brussels Art Fair. Het is een van de oudste en meest toonaangevende kunstbeurzen ter wereld, opgericht in 1956.  Brafa vindt plaats gedurende de laatste tien dagen van januari en is het eerste belangrijke kunstevenement van het jaar. MH Design Studio zorgde voor deze fraaie bijlage in De Standaard.

Klant

Brafa 

Service

Print Magazine / Graphic Design

Datum Project

januari 2020

Antwerp 10 miles

Op zo’n top-event kan Gazet van Antwerpen natuurlijk niet ontbreken. Aan de finish werd er een volledig GVA-dorp opgebouwd met infostand, photowall, supporter-attributen, enz.

Klant

Gazet van Antwerpen marketing

Service

Print Display / Design event

Datum Project

april 2017